Інженерний тиждень у ліцеї №2

Інженерний тиждень у ліцеї №2

З 25 січня ліцей №2 Дрогобицької міської ради активно долучився до проведення Інженерного тижня, що  стартував в усіх українських школах. Метою проєкту було зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу.

У рамках тижня на уроках інформатики учні 5-10 класів разом зі своїми вчителями-наставниками Гуською І. П., Іваночко О. О., Хлопиком Р. З., Хлопик Т.І. моделювали, конструювали, розробляли проєкти та дизайни своїх LEGO-міст, запрограмовували та презентували власні моделі, працювали над розробкою і втіленням гаражної конструкції та моделі транспортного засобу Smart Bike. Інженерні рішення не зразу були вдалими. Але ліцеїсти зуміли усунути недоліки. Учні вміло застосували набуті знання для визначення швидкості та прискорення, що було необхідним для подолання похилої площини з нахилом.

Цікаво та пізнавально було на уроках моделювання в початкових класах. Учні 3 та 4 класів здійснили незвичайну подорож космічними галактиками, досліджували морське дно та навчили "аквалангістів" пірнати, будували вежі із зубочисток, були учасниками змагань «Швидкий як гусінь»

Наймолодші ліцеїсти теж стали частиною великої інженерної спільноти. Класи першачків перетворилися на наукові лабораторії з вивчення бактерій та вірусів, дослідження ефективних способів боротьби з ними.

А на уроках математики в п’ятих класах (учитель Черхавська Л. В.) було кольорово-паперово! Діти ознайомилися зі стилем Pop-up та його застосуванням у різноманітних галузях, а також виготовили Pop-up фігури - Платонові тіла ( тетраедр, додекаедр, ікосаедр і октаедр), присвоюючи їм більш зрозумілі дитячі назви, - кубик, пірамідка, подаруночок і цукерочка.

На уроці фізики (учитель Черхавська Л. В.) учні 9-В класу створювали моделі транспорту на повітряній подушці, проводили їх випробування, експериментували з кульками різної маси та розмірів, удосконалювали конструкції, використовуючи паперові стаканчики. Результати тішили не одразу, не все так просто, як видається на перший погляд, але дев’ятикласникам вдалося знайти рішення для поставленої задачі!

У ліцеї цікаво та пізнавально проходили уроки біології (вчитель Химич Г. О.). Юні інженери-біологи сконструювали моделі серця, легенів, штучної руки та презентували свої розробки учням початкових класів.

Висловлюємо подяку всім тим, хто зацікавлено працював та зробив крок назустріч науці. Адже участь в STEM-проєктах, у першу чергу, стимулює розвиток мозку та креативності, що є важливим для всіх дітей без винятку, а також сприяє соціалізації одних та розвитку навичок емпатії інших учнів — навчає працювати разом та налагоджувати зв’язки.

 Заступник директора з навчально виховної роботи Хлопик Т. І.