На осінніх канікулах відбулося чергове засідання методичного об’єднання вчителів англійської мови. На засіданні обговорювали питання впровадження техніки формувального оцінювання на уроках іноземної мови та розглядалися орієнтовні типи завдань. Вчителі ознайомилися з поняттям формувального оцінювання, його складовими елементами та метою. Також ми обговорили інструменти для перевірки засвоєння навчального матеріалу учнями.
При виборі інструментів формувального оцінювання насамперед слід враховувати особливості навчального предмета. До кожного названого типу завдання вчителі пропонували свої варіанти проведення, тематичне спрямування та лексичне наповнення.
Вчитель Дика І.П. ознайомила колег з новинками фахової та методичної літератури, зокрема з цікавими напрацюваннями вчителя-методиста Вікторії Ломак, яка працює з використанням різноманітних інтернет-засобів. Сама ж вона створила у фейсбуку групу «Вчителі англійської мови», куди й запрошує всіх небайдужих вчителів, дітей та їхніх батьків.
Вчитель Модрицька Ю.О. поділилася підбіркою онлайнових платформ для формування власних тестів і коротко розповіла про кожен з них. Це зокрема Flippity, Kahoot, Quizziz, Formative, Surveymonkey, Online Test Pad, Google Classroom та ряд інших. Приємно відзначити, що наші вчителі активно користуються Google Classroom та Liveworksheets.
Дякуємо колегам за цікаві та практичні підбірки фахових матеріалів, які неодмінно захоплять наших учнів та допоможуть їм ще ефективніше застосовувати англійську мову в реальних ситуаціях.