Вчимося дебатувати

Вчимося дебатувати

У нашому ліцеї №2 відбувся надзвичайно цікавий тренінг у рамках проєкту «Jugend debatiertt», який провела студентка Київського університету та переможниця цих дебатів 2015 р. Віталіна Ніжинська. Дівчина навчала десятикласників гарно формулювати думку, відстоювати свою позицію та толерантно ставитися до своїх опонентів. Також учні мали змогу покращити свої знання з німецької мови та продемонструвати обізнаність в різних темах.

Пропонуємо вам відгуки учасників тренінгу:

Леськів В.: «Тренінг в рамках проєкту «Jugend debatiertt» був дуже цікавим, я дізнався багато нового. Там я вперше спробував дебатувати й це далося мені дещо важко, адже я вперше брав участь у чомусь подібному».

Зьола М.: «Оскільки цьогоріч я вже брала участь в україномовних дебатах, то була знайома з форматом дебатів. Тренінг поглибив мої теоретичні знання, а також я детальніше ознайомилася з кількома новими цікавими аспектами. Окрему увагу хотіла б звернути на атмосферу, що на ньому панувала: мені дуже сподобалася командна співпраця, мої товариші – найкращі! Як і з Віталіною, з ними всіма було дуже приємно співпрацювати».

Паращак О.: «На тренінгу «Jugend debatiertt» ми здобули багато знань, які в майбутньому нам обов’язково пригодяться. Ми навчилися правильно аналізувати ситуацію та приймати конструктивні рішення, переконливо та грамотно виступати перед аудиторією».

Ніколаєнко Є.: «В кінці грудня я брала участь в україномовних дебатах і мені дуже сподобалося. Я зацікавилася цим форматом, тож коли почула про тренінг з німецькомовних дебатів, одразу побігла записуватися. Мені дуже хотілося попробувати дебатувати німецькою мовою.

Тренінг був дуже крутий. Це була й неймовірна розмовна практика. Спочатку, коли дали першу тему для дебатування, ми всі почали писати тексти, щоб потім їх озвучити, але коли отримали четверту тему, ніхто вже нічого не писав, бо звикли говорити німецькою.

Оскільки я сама спікерка, то на різних тренінгах не тільки слухаю інформацію, а й спостерігаю, як себе веде спікер, слідкую за його мімікою, руками, тембром голосу, запам’ятовую навчальні ігри, які він проводить, звертаю увагу на структуру презентації. Власне тому мені було цікаво подивитися на тренінг не тільки як учасник, але й із технічної точки зору».