12 грудня в ліцеї № 2 відбулося засідання педагогічної ради на тему, яка є надзвичайно актуальною для нашого освітнього середовища — “Формування читацької компетентності: сучасні виклики та можливості розвитку в освітньому процесі”.
📊 Обговорили результати міжнародного дослідження PISA з читацької грамотності.
Ці дані стали основою для роздумів над тим, як ми, педагоги, можемо сприяти підвищенню рівня читацької грамотності серед учнів, використовуючи сучасні підходи та інструменти.
✍️ Практична частина засідання дозволила зануритися в реальну роботу зі зразками текстів.
Учасники аналізували складність текстів, шукали ключові стратегії формування читацької грамотності, знаходили підходи для адаптації завдань й обговорювали, як різні типи текстів впливають на сприйняття і розвиток читацької компетентності.
🖋️ Говорили також про мовні виклики.
Йшлося про використання нового українського правопису, тенденцію зростання кількості англізмів, активне вживання сленгу.
🤝 Дійшли важливого висновку: робота над читацькою грамотністю не обмежується лише уроками української мови чи літератури. Це спільна справа, у якій повинні брати участь усі педагоги, незалежно від предмету. Адже читацька компетентність — ключ до успіху в будь-якій сфері знань.
#Освіта #ЧитацькаКомпетентність #ПедагогічнаРада