Методоб’єднання вчителів початкових класів. Вивчаємо нові педагогічні практики

Цікаве, пізнавальне, корисне та практичне МО вчителів початкових класів ліцею №2 відбулося 13 січня цього року. На засіданні було представлено інформаційні матеріали, найпоширеніші веб-ресурси, якими має озброїтися сучасний учитель у роботі з учнями, зокрема з дітьми з особливими потребами, у сьогоднішній час - час війни.

Що таке майндфулнес, як використовувати елементи цієї практики в навчанні з дітьми, що переживають різні тривожні та депресивні розлади, як інтегрувати майндфуйлнес-практики до індивідуальної психотерапії та групової, які переваги таких технік - з цим детально, доступно й наочно поділилася вчитель початкових класів Олена Тришневська.

Естафету виступу перейняла Марія Владика, котра запропонувала цікаві ігри, які ефективно можна проводити з учнями у бомбосховищі під час повітряної тривоги, щоб збалансувати їх психоемоційний стан, зменшити тривожність, збільшити увагу і т.д.

Ще більше позитивних емоцій додали нам, учителям, рухливі ігри з парашутом, мета яких - навчати узгодженості дій, умінню відчувати рух інших гравців, розвивати емоційну сферу і почуття причетності до спільної справи. Як різнобічно можна проводити такі ігри на уроках фізичного виховання та групі продовженого дня, практично продемонструвала Ірина Ковалевич.

Цікаві історії... Уміння цікаво їх розповідати... Як успішно спонукати учнів збільшувати свої навички та знання, як мотивувати їх вчитися і бути допитливими...- це "Сторітелінг" та Ольга Чайківська з власним досвідом і практикою застосування.

Як доречно згадати тут слова Григорія Сковороди: "Хто думає про науку, той любить її, а хто її любить, той ніколи не перестає вчитися...".

 

Ірина Фіголь