Семінар-практикум "Використання Lego Spike на уроках робототехніки"

02 березня 2023 року Центром професійного розвитку педагогічних працівників ДМР, вчителями ліцею №2 та ліцею №4  на базі ліцею ім. Лесі Українки Дрогобицької міської ради було організовано семінар-практикум на тему "Використання Lego Spike на уроках робототехніки".

Нагадаємо, що у вересні 2020 року ліцей №2 Дрогобицької міської ради Львівської області став переможцем гранту "Class Pack 2020" серед 1167 освітніх закладів України. Ліцеїсти отримали унікальну можливість займатися на наборах WeDo 2.0 та Spike Prime. У 2021 році до гранту долучився ліцей №4 ім. Л. Українки Дрогобицької міської ради, який переміг у грантовому конкурсі "Сlass Расk 2021-2022".

Семінар-практикум на тему використання LEGO Spike на уроках робототехніки є однією з найбільш актуальних тем для вчителів, які бажають вдосконалити свої навички у викладанні робототехніки. Спікерами практикуму були вчителі інформатики: Гурська Ірина Петрівна (ліцей №2), Герман Віталій Ігорович (ліцей №4). У ході семінару учасники мали змогу дізнатись більше про програму FLL Challenge (First Lego League ) яка поширено використовується у старших класах України, ознайомитись з основними характеристиками пристрою при роботі з набором так званим «HUB», моторами, датчиками кольору, відстані, дотику, сконструювали робота танцюриста, також засвоїли нове середовище Spike App де розробили власний алгоритм руху та розширили його функціонал інтегрувавши роботу датчика кольору, ну і закріпили матеріал веселими танцями разом з нашими “Break Dance” роботами. Вчителі мали можливість не тільки дізнатися про можливості LEGO Spike, але й спілкуватися з колегами та ділитися своїм досвідом. Крім того, спікери надали поради та рекомендації щодо ефективного використання LEGO Spike на уроках робототехніки.

Використання LEGO Spike робить навчання цікавішим та ефективнішим для учнів, оскільки вони можуть створювати різноманітні роботи та програмувати їх самостійно, вчителі мають можливість проводити уроки з максимальною ефективністю, допомагає розвивати в учнів навички програмування та інженерії, учні вивчають принципи робототехніки та програмування, розвивають креативність та критичне мислення, а також вчаться працювати в команді.

У підсумку, семінар-практикум є важливим етапом у вдосконаленні навичок викладання робототехніки. Він допоможе вчителям підвищити свій рівень знань та навичок, а також зробить навчання робототехніки цікавішим та ефективнішим для учнів.